ساعت فلش

تنوع وضعیت های مختلف نزدیکی برای بهبودی سردی جنسی - دانستنیهای جنسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
onmouseout='this.scrollAmount=2;'>دوستی پادشاهان و خیانتکاران، کمتر می پاید [امام علی علیه السلام]

تنوع وضعیت های مختلف نزدیکی برای بهبودی سردی جنسی

ارسال‌کننده : دانیال متین در : 89/7/17 9:27 عصر

 

 تنوع وضعیت های مختلف نزدیکی برای بهبودی سردی جنسی

پس از آنکه چند سالی از ازدواج گذشت ، نزدیکی زن و شوهر در یک وضعیت تکراری ، خسته کننده و یکنواخت می شود و لطف و لذت گذشته ی خود را از دست می دهد و به این سبب تغییر و تحول در وضعیت نزدیکی برای احیای روابط لذت بخش گذشته ضرورت پیدا می کند.
اساساً زندگی آدمی نیز پیوسته در مسیر تحول و دگرگونی لطف خود را از دست نمی دهد و مظاهر دوست داشتنی تازه پیدا می کند .
در مورد تعداد وضعیت های ممکن نزدیکی ارقام غریب و باور نکردنی بسیار نوشته اند و به ویژه در نوشته های یونان و مصر قدیم در این خصوص عکس و تفسیر بسیار است . مادران ژاپنی در گذشته به دختر خود دفتری هدیه می کردند که در آن دوازده وضعیت مختلف نزدیکی نمایش داده شده بود تا هر ماه یکی از آن روش ها به کار گرفته شود .
گر چه به ظاهر می توان تصور کرد که هزاران وضعیت برای نزدیکی ممکن است ولی در اصل ، سه ، چهار شیوه بیشتر نیست و وضعیت های دیگر همه از تغییر مختصری که در یک وضعیت اصلی ( بویژه وضعیت قراردادی ) داده می شود ، حاصل می گردد .
تفاوت عمده ای که در وضعیت های مختلف وجود دارد ، صرف نظر از کم یا زیاد شدن امکان آبستنی ، آنست که در هر وضعیت تازه ، نقاط تازه ای از بدن زن و مرد تحریک می شود و در این تحریک نه تنها عوامل فیزیکی بلکه عوامل روانی نیز دخالت می کند .
تقریباً برای بیشتر مردم جهان ، معمول ترین وضعیت نزدیکی " وضعیت قراردادی" یا وضعیت " رخ به رخ ، زن در زیر " است و بسیاری از مردم روش های دیگر نزدیکی را طبیعی نمی دانند . مطالعه در رفتار جنسی جانوران معلوم کرده است که تمام موجودات پستاندار از عقب جفت گیری می کنند و تنها انسان ، جز گاه گاه ، از این وضعیت استفاده نمی کند .
بیشتر زن و شوهر های امروز شیوه ی نزدیکی خود را به " وضعیت قراردادی " محدود نمی کنند بلکه راه های دیگر آمیزش را نیز به کار می گیرند و بویژه خانم ها به آن سبب است که در وضعیت های دیگر ، کمتر جثه ی سنگین مرد بر بدن آنها تحمیل می شود ، یا شاید به خاطر آن است که در بعضی وضعیت ها که زن نقش فعال دارد بهتر حرکات و سکنات خود را آهنگ می دهد و یا آنکه این وضعیت ها به زن احساس آزادی و موجودیت می بخشد . وضعیت های مختلف همیشه تنها به خاطر تنوع توسط مشاورین ازدواج توصیه نمی شود ، بلکه گاه پزشک وضعیت ویژه ای را به بیمار بخصوصی سفارش می دهد و یا روشی را که در آن امکان آبستنی بیشتر است به زن و شوهری دیگر توصیه می کند .
در پست های بعدی وضعیت هایی را که لااقل از نظر پزشکی بی زیان است ، یاد می کنیم .



کلمات کلیدی : تنوع نزدیکی برای بهبودی سردی جنسی